Tak jak drukarnia nie obejdzie się bez maszyn drukarskich, tak większość eventów nie obejdzie się bez tego narzędzia. Stojak prezentacyjny, popularnie zwany Roll-up’em, jest najczęściej spotykanym medium reklamowym podczas konferencji, akcji reklamowych, prezentacji oraz jako medium reklamowo-promocyjne w każdej dziedzinie życia.
Roll-up charakteryzuje się łatwością transportu, bardzo prostą obsługą i świetnym stosunkiem ceny do możliwości ekspozycyjnych. W kasecie znajduje się zwinięty baner reklamowy, za który wystarczy pociągnąć aby wysunąć, a następnie zaczepić na składanym wysięgniku. Po złożeniu całość mieści się w niewielkim futerale i jest gotowa do transportu w kolejne miejsce ekspozycji.
Super artykuł. Chętnie będę się przyglądać kolejnym
wpisom autora, bo zapowiada się nieźle.
Super strona i jeszcze lepszy artykuł. Ciekawy,
przemyślany, nowatorski. Czekam na więcej
Doskonałe, że ktoś w końcu poświecił czas, aby opisać
to zagadnienie.
Dobry, rzeczowy, konkretny, bez przysłowiowego
lania wody. Nie cierpię artykułów które nic nie wnoszą i są pisane chyba dla samego pisania.
Tutaj mamy ewidentne przeciwieństwo tego. I to mnie niezmiernie
cieszy. Pozdrawiam autora i czekam na więcej
Gratulacje dla autora. Interesujący artykuł, a to w dzisiejszych czasach rzadkość!